
A közösségi élmény mellett partnereink és előadóink révén biztosítjuk résztvevőink számára, hogy olyan gyakorlati tapasztalatokat és szakmai ismereteket szerezzenek, amelyek kiváló kiegészítésként szolgálhatnak egyetemi tanulmányaik mellé, és segítik őket a munkaerőpiaci érvényesülésben.
Az egyhetes tábor során interaktív előadások, tréningek és csoportfeladatok által új ötleteket, eszközöket és módszereket tudnak megismerni a résztvevők, emellett fejleszthetik soft skilljeiket is, amiket később karrierjük során, és az élet minden területén alkalmazni tudnak.
A szakmai ismereteken felül kiváló kapcsolatépítési lehetőséget is nyújt táborunk. Közösségi programjaink és csapatépítéseink során nem csak potenciális munkatársi kötelékek születhetnek, hanem szorosabb barátságok is.
Idei táborunk célja segíteni a résztvevőket kiigazodni a startupok világában. Ismereteket, tanácsokat és módszertant adni a startup minden életszakaszához: indítástól egészen a befutásig és fenntartásig.
Mi is az a startup? – workshopunk keretében szeretnénk egyértelműen meghatározni a startup jelentését, és néhány alapvető tényt, trükköt közölni róla.
Milyen a jó ötlet? – workshopunk során szeretnénk segíteni a résztvevőket, hogyan tudják megkülönböztetni a piacképes, eladható ötleteket azoktól, amelye nagy valószínűséggel nem állnák meg a helyüket a jelenlegi gazdaságban, valamint különböző ötleteleséi stratégiákat is bemutatunk.
Networking workshopunkon egy interaktív előadás keretén belül a következő kérdésekre keressük a válaszokat, hogy hogyan lehet sikeres üzleti kapcsolatokat kiépíteni és hogy milyen csatornákat érdemes használni.
A Cégvezetés workshopunk hivatott bemutatni azokat az alapvető ötleteket, kimondott és ki nem mondott szabályokat, melyek a jól működő és hosszútávon fenntartható működtetéshez elengedhetetlenek.
Prezentálás workshop keretében újabb módszereket kapnak a résztvevők önmagunk és termékünk jobb eladásához. A tábor végén ezeket felhasználva, csapatokba rendeződve a jelenlévők prezentálnak egy közösen eldöntött, előre meghatározott terméket.
A kerekasztalbeszélgetés keretein belül különböző startupokban dolgozó személyek, vezetők, illetve szakkollégiumi seniorok lesznek a vendégeink, akik saját tapasztalataik alapján mesélnek a startupokról, felmerülő kihívásokról, személyes gondlataikról és élményeikről. A beszélgetés során a résztvevők kifejthetik véleményüket az adott témáról, valamint kérdezhetnek az előadóktól.

Menedzsment Akadémia 2021 képekben






HOGY NÉZ KI A PROJEKT A MI SZEMSZÖGÜNKBŐL?
Minden évben január elején egy projektvezető választás után megalakul a jellemzően 5-6 fős projektcsapat. A tagok a három szerepkör egyikét tölthetik be: marketing, szakmai, operatív.
A marketingesek a projektarculat és a kommunikációs ütemterv kidolgozásáért, és a social media posztok megalkotásáért felelnek. A szakmaisok dolgozzák ki a tábor szakmai koncepcióját, keresik fel partnereinket és tárgyalások keretében alakítanak ki sikeres együttműködéseket. Operatívosként legfőbb feladat a projekt pénzügyi hátterének biztosítása együttműködések és pályázatok által, emellett szerződések kötésében, a pénzügyi terv kidolgozásában és a helyszíni teendők koordinálásában vesznek részt.
Támogatóink






