Menedzsment Akadémia 2018

Personal Branding

28 év töretlen siker után idén újra megrendezésre kerül, szakmai nyári táborunk, a Menedzsment Akadémia.

A közösségi élmény mellett idén is biztosítjuk résztvevőink számára, partnereink/előadóink révén, hogy olyan gyakorlati tapasztalatokat és szakmai ismereteket szerezzenek, amelyek kiváló kiegészítésként szolgálhatnak egyetemi tanulmányaik mellé.

Az idei téma: Personal Branding

Az idei tábor a personal branding témája köré épül. Célunk, hogy a résztvevők felfedezzék és tudatosítsák saját értékeiket, és megfelelően tudják azokat kommunikálni, megalapozva ezzel személyes márkájuk létrejöttét. A tábor folyamán a személyes márkaépítést elősegítő előadások és gyakorlati tréningek lesznek.

Fontos információk:

Helyszín: Kőröshegy, Petőfi Sándor utca 73.
Időpont: 2018.07.17-22.

Jegyárak:

Egyéni jegy: 14 900 Ft / fő

Páros jegy: 11 900 Ft / fő (A jelentkezésben jelezve, hogy ketten jöttök)

https://www.facebook.com/events/379381505874408/

https://www.tinyurl.com/ma-jelentkezes

A tábor menete:

A tábor kezdetén egy remek hangulatú csapatépítéssel alapozzuk meg a hangulatot.

A megnyerő márka kialakításának első lépcsője a megfelelő önismeret. A Fiatal Utca Önismereti tréningje ehhez nyújt segítséget, azoknak akik szeretnének  tudatosan működni. Lehetőségetek lesz tükröt kapni saját magatokról, illetve a különböző típusú emberhez való kapcsolódási pontokhoz is támpontokat kaphatsz.

Másnap az önismereti tréning során megszerzett tudást egy márkaépítő workshop segítségével szőheted tovább, ebben segítségedre lesz a szakma legelismertebb képviselője, a BrandBirds alapítója Mészáros Róbert – tréner, coach.

Ugyanezen a napon segítünk abban, hogy tudatos, és meggyőző légy a fontos szituációkban. A Dramatrix tréningjének célja nem a tanítás, hanem a fejlesztés.

Módszerük elősegíti a változást a résztvevők kommunikációs szokásaiban, testbeszédben megnyilvánuló viselkedésében és általános attitűdjében. Készségfejlesztéshez improvizációs színházból alkalmazott célzott készségfejlesztő gyakorlatokat használnak, így résztvevőink sokat gyakorolhatnak, kísérletezhetnek kommunikációs eszköztáruk bővítésén. Az alkalmazás fázisban a résztvevők színész közreműködővel dolgoznak vállalati szituációs szerepjátékokban. Mindenkinek abban kell helytállnia, amiben fejlődni szeretne.
Gyakran kerülünk olyan helyzetbe, hogy röviden el kellene mondanunk, mivel is foglalkozunk, vagy be kellene számolnunk egy új elképzelésünkről. Ezekben a helyzetekben azt szeretnénk elérni, hogy a hallgató vágyjon arra, hogy többet tudjon meg rólunk, vagy az általunk nyújtott szolgáltatásról. Mi a titka annak, hogy a személyes márkádat megnyerően tudd átadni? A negyedik napon Szabó Attila a Lead By Character képviseletében ismertet meg a nyilvános beszéd szabályaival, a történetmesélés, és az Elevator Pitch rejtelmeivel.
Az ötödik napon megismertetjük veled a munkaerőpiac legérdekesebb vállalati kultúráit. Vendégül látunk egy multinacionális vállalat, egy startup, és egy tanácsadó cég képviselőjét. Mesélnek a munkahelyi légkörről, felemelő, és nehéz pillanatokról, annak érdekében, hogy megtaláld, melyik a legjobban hozzád közelálló terület.
A tábor mintegy megkoronázásaként egy gyakorlatorientált Karrier workshop-al indítjuk be a munkaerőpiaci megjelenésed. Tudjuk, hogy a kezdet mindig nehéz, de ezen a délutánon megtudhatod, hogyan kezdj neki a munka keresésnek hatékonyan, hogy megtaláld a hozzád legjobban passzolót, egészen addig,
hogy a már kiválasztott álom munkára, miként legyél Te a tuti befutó az interjún. Az előző napok felhalmozott tapasztalata a segítségedre lesz ebben! 🙂